14 dec. 2007

Tecken på sexbrist?

Tror jag börjar känna av den där sexbristen nu. När man återigen vaknar av sexdrömar och börjar fundera på att bara ge sig ut att hitta nåt för en natt. Även om jag vet att det egentligen inte är det jag är ute efter nu. Även om jag vet att det kanske inte är så bra för mig. Att det kanske bara är tecken på frustration eller tecken på att jag är lite nere för att jag inte kan få den killen jag vill ha.


Har ju redan testat att glömma folk genom att ha sex med andra. Vet inte om det funkat så bra. Delvis i vissa fall, men jag kanske skulle ha kommit över dem ändå. Oftast resulterar det bara i nya känslor för någon annan istället. Ja man kanske skulle haft en kk, men vete fan om det skulle va nåt för mig. Vet hur lätt jag får känslor för folk och det vill man ju inte i det läget.


Usch nu känns allt bara lite hopplöst. Vill ha nåt annat roligt i mitt liv. Behöver nåt utöver honom som kan göra mig glad liksom. För snart kanske jag inte kan forts hoppas och då vill jag inte bli nere igen. Vill inte dit igen!


Träffade honom idag iaf och det bara stinger till i hjärtat. Det kommer snart bli för jobbigt. Varför söker han sig till där jag är? Varför skriver han till mig på msn på nätterna? Fan! Låt mig få falla på riktigt eller lämna mig ifred. För just nu vet jag inte om vi bara kan vara vänner om det nu är det han är ute efter. Ge mig inte fler tecken på intresse, som får mig att hoppas på något som aldrig verkar kommma hända!

1 kommentar: