30 nov. 2007

Är helt galet lycklig

Lite i extas nu :D Haft en mycket lyckad kväll. Dock väldigt lugn. Iaf alkoholmässigt :P Allt gick enl planerna även om det var rätt stressigt ett tag. Betydde massa för mig att även Han kom :D Även om förstås vännerna betyder minst lika mycket, men de visste jag ju innan skulle komma också.


Åh det är inte hälsosamt att vara så kär som jag är. Bara sitter och ler och när vi ses så bara känner jag hur jag strålar. Det går nog inte att undvika vad jag känner för honom. Skönt att det känts så bra mellan oss både igår och idag. Bara kunnat snacka normalt småflörta lite och se hans leende osv. Jag lever på det lilla jag får och hoppas på mer. Kanske inte är så smart men just nu får det mig att bli glad iaf.


Det är bara så skönt att jag haft en så underbar dag och kan förknippa den här dagen med något bra. Har ju bävat inför den flera månader eftersom jag var så orolig för hur det skulle funka utan mitt ex. Vi har firat tillsammans de senaste 4 åren. Omöjligt att inte tänka på honom idag men mina gäster har helt fått mig att koppla bort det och bara få mig må bra och jag har haft ett ständigt smil hela kvällen :D Gonatt nu ska jag somna lycklig och drömma mig bort :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar