9 feb. 2008

Wiho jag är HET idag!!! :D

Wiho fan va snygg jag är idag. Eller känner mig lite fin iaf. Duschat, rakat benen och tagit på mig mina nya trosor jag köpte igår när jag tröstshoppade. Varför skulle ingen vilja ha mig idag. Eller så beror det bara på att jag inte tagit på mig mina linser ännu :P Har dock bestämt att jag inte ska ragga ikväll, men man kan ju fortf vara het så man kan dissa förslagen he he.


Nåja lite dåligt samvete för att jag inte tränat denna veckan, men inte vart så sugen när jag haft mensvärk och grejer. Idag blir det dock innebandy om jag lyckas få tillbaka min klubba först. Låg och drog mig i sängen när jag insåg det och hoppade snabbt upp i panik för att smsa honom. Inte såå sugen på att se honom nu, eller ja vi ses ju ikväll iofs, men men. Har man lovat att ställa upp så. Hoppas bara min förkylning och mina knän och fötter inte strejkar. Nej nu ska jag forts njuta av att jag känner mig het :D

5 kommentarer:

  1. du är het gumman! =) och känner du dig het kommer han att tycka du är het. ;) men nu ska jag inte säga nåt som får dig att tänka en massa.. :( men du, ha en underbar lördag och lycka till med allt!KRAM!

    SvaraRadera
  2. Blir nyfiken på dig.. Tänk att ha en kvinna som känner sig het så här tidgt på morgonen *L* Kan det bli bättre?

    SvaraRadera
  3. Klart du ska ragga, lycka till! :)

    SvaraRadera
  4. Novalie: Tack darling! Dock är jag ju dissad, men he he han kan väl få ångra sig lite iaf :DTriple X: Klart man kan va het på morgonen. När man hoppat ur duschen och gjort sig fin och har fina underkläder på sig. Dessutom är jag rätt morgonpigg. Douchebag: Nej ska faktiskt försöka undvika att ragga. Blev dissad av killen jag gillar i förrgår och vill inte bara det ska bli att trösta sig med någon annan när jag gillat honom 4 mån...

    SvaraRadera
  5. Det gick jätte bra för mig faktiskt :) Jag hade redan tänkt ut allt som jag skulle säga,det gick bra :D Nu är det dags att gå vidare i livet och sluta älta saker..:)

    SvaraRadera