27 feb. 2008

Trekant

Åh nu kom jag på vad jag tänkt skriva flera dagar men glömt. Hade lagom sjuk sexdröm i torsdags he he. Drömde att jag var på nån slags läger, men vet ej vad det gällde och att jag hade en trekant med mitt ex kompis och nån tjej som jag ej vet vem det var. Trevligt var det iaf och drömde om hur jag höll på att berätta vad som hänt för alla osv. Sedan började det spåra ur mer och mer när jag i drömmen insåg att jag drömt innan jag vaknat liksom.


Ja lite konstigt och så kände man sig lagom obekväm när man vaknar i en kompis säng och inser vad man drömt och hoppas man ej gett ifrån sig ljud eller liknande ha ha. Hemma spelar det ju ingen ingen roll, men jag var som sagt bortrest. Ja det var lite oväntat iaf eftersom det var mitt exets kompis som verkligen inte är snygg och som jag ej snackat med på över ett år osv.


Sexuellt frustrerad jag? Nej inte alls. Hade mina planer på att kanske förföra en annan kille på mötet i helgen som jag haft massa bra sex med tidigare, men det kändes bara fel och att jag inte alls är intresserad så längre. Sedan hade det väl förstås inverkan att han var där också. Nu är det typ bara 10 dagar till jag blir silverfitta. Dvs ett halvår sedan jag hade sex... Måste nog ut och ragga upp något snart för sakens skull typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar