15 feb. 2008

Helvetet fortsätter!!

Har inte mycket mer att skriva idag. Gårdagkvällen var väl så bra den kunde vara med tanke på omständigheterna. Hade dock ingen lust att sova, ingen lust till något egentligen. Sov 5 h inatt och sedan hade jag heldag i skolan, med massa praktiska saker. Suck. Hade kunnat somna när som helst om jag bara lagt mig ner. Så skönt att komma hem sen...


Tagit det lugnt och vart lite för mig själv under kvällen. Ska nog sova tidigt. Är så sjukt trött! Blir nog en tråkig plugghelg för min del om jag klarar av att koncentrera mig. Har inte lust till något egentligen. Imorse när klockan ringt satte jag mig upp i sängen och bara glodde rakt fram i typ en kvart. Insåg sedan att jag var tvungen att ta tag i mig själv så jag skulle hinna till skolan, men ja mycket energi finns det ju inte i kroppen. Orkar verkligen inte tänka på det för det får mig bara att vilja spy.


Vart en av de värsta veckorna nånsin känns det som. Först att bli dissad av killen jag är helt galen i och sedan detta. Man vill bara lägga sig ner och ge upp. Känns som jag kämpar och kämpar med mig själv och ändå så får jag inget för det för jag mår alltid dåligt i slutänden. Det får en nästan att ge upp och känna att det är meningslöst att kämpa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar