12 feb. 2008

FAN, pest och pina! Livet suger *ångest*

Åh vad jag hatar när mitt liv ska gå upp och ned hela tiden. Igår va allt super och på förmiddagen allt bra, men nu börjar det vändes upp och ned igen. Bestämde med vännerna igår att stanna här över sommaren, vilket kändes bra och jag börja se fram emot det. Vill verkligen inte åka hem. Får ångest bara av tanken av all jävla skit hemma och ensamheten osv. Fan!


Men nu hade de typ ångrat sig!! *panik* vill inte vara här ensam men inte åka hem heller. Vet inte ens vad jag ska söka för jobb. Vill inte va på äldreboende igen. Vet inte vad jag vill. Kanske stannar här iaf, kommer trots allt vara annat folk här, men ja nu hade jag faktiskt sett fram emot att vara här med vännerna. Blä!!


Hatar att jag inte känner mig självständig nog och alltför beroende av dem också. Borde väl lära känna fler människor här också, men har svårt att hitta personer jag verkligen gillar. Usch hatar sådana här dagar när allt känns hopplöst och man bara vill lägga sig ner och gråta. Det får en också att känna sig så ensam när man inte har någon att gråta ut hos... Blä blä nu känns allt bara skit. Har bara oro och ångest i hela kroppen... =( Hatar den där känslan när det bara knyter sig i magen. Jag vill må bra och vara glad!!!

2 kommentarer:

  1. Men om du ger det en chans kanske du hittar någon som du kommer komma mkt bra överens med?

    SvaraRadera
  2. Inte ska du må dåligt, du verkar vara en trevlig tjej.Om du vill så ge mej din mailadress så ska jag pigga upp dej på ett trevligt sätt. Jag lovar :-) Vill du det?

    SvaraRadera