17 feb. 2008

Konstiga drömmar

Hade en trevlig kväll igår trots omständigheterna. Lagade trerätters middag med några tjejer på korridoren och såg melodifestivalen tillsammans. Precis vad man behöver. Man slipper gå längre än till affären, hålla sig inomhus och lägga sig tidigt utan att känna sig alltför miserabel. Somnade typ 23 igår med så ställde kl på 8. Nu har jag ätit frukost och kikat lite på nya mobiltelefoner mm..


Drömde massa skumt inatt igen. Kommit ihåg mycket av det jag drömt det senaste. Vet iaf att jag dels drömde om mitt ex. Eller jag var på landet med familjen och jag pratade hela tiden om att jag skulle ringa honom. Vet inte varför men jag var som besatt av den tanken. Det känns bara så konstigt att vi kanske aldrig mer kommer höras, eller den tanken känns bara så konstig.


Sedan tror jag att jag drömde lite sexdröm igen också. Det är lite kul för jag kommer aldrig ihåg att jag drömmer något att jag är med någon person utan oftast drömmer jag bara att jag leker med mig själv ha ha. Kanske för att det inte finns någon jag vill ha sex med just nu heller.


I övrigt forts det kännas skit och jag försöker förtränga alla tankar på det för det får mig bara att må så sjukt dåligt. Ska försöka plugga lite mer idag. Fick inte mycket gjort igår som jag tänkt. Sedan ska jag gå och simma om några timmar också. Vill inte bli både tjock och deprimerad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar