4 feb. 2008

Beach 2008 jag ska fan va snygg(are) då!

Fy vad produktiv jag vart idag och ändå har jag inte hunnit med allt jag ville, men har fortf lite energi kvar. Uppe 10 och åt frukost sedan pluggade jag 2-3 h innan jag drog och simmade. Väl hemkommen åt jag en stor lunch/middag. Pluggade 2 h till sedan har jag tvättat, bakat och städat. Nu ätit lite välförtjänt kaka och snackat skit. Plugga en timme till nu kanske? Det är så störande att när man känner att man hade velat ha en dag till på sig. Nästa vecka får jag väl vara ännu mer effektiv bara.


Blivit lite rutin nu att simma på söndagarna iaf. A la bridget jones brukar jag ha invägning varje gång också. För två veckor sen stannade vågen på 56,9 och jag fick ett litet glädjepip för jag trodde jag låg 1-2 kg högre efter jul. Veckan efter 57,4 vilket jag inte tyckte jag var välförtjänt av och idag 56,9 igen. Hmm det är nog mycket dagsform det där tror jag. Försöker träna 2-3 ggr i veckan nu iaf och äta bättre. Beställt lite recept på veg soppar av pappa. Billigt, nyttigt och bra :P


Beach 2008 är målet ;-) och nej det viktigaste är förstås inte kilona utan var de sitter och om det är muskler eller fett osv. För mig är det viktigaste att jag kan känna mig fin och sexig liksom. Jag hatar när man får michelinveck på kroppen eller sådär ha ha. Mitt mål är att komma ner till 54-55 men vet inte om jag kommer kunna nå det. Var typ 4 år sedan jag vägde något sådant skulle jag tro. Vill bli het och eftertraktad igen ha ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar