10 feb. 2008

Känsloladdad kväll

Trevlig dag har det faktiskt varit. Var och hämtade bandyklubban på förmiddagen hos honom. Det kändes bra då. Fick en kram och han mötte upp i morgonrock. Men han har ju sett mig i pyjamas innan så. Ja just då kändes det faktiskt inte alls känsloladdat utan bara bra.


Sedan bandytävling. Vann alla matcher förutom finalen :( Tycker dock vi borde ha vunnit, de som vann spela rätt mycket fegspel och fult spel. Dock inte så nöjd med min egen insats, men det var iaf kul. Hade riktigt trevlig förfest sedan med spel och tilltugg. Jag hade gjort i ordning lite tunnbrödrullar med olika röror mm. Lite lyxigt sådär. Ja det var faktiskt väldigt trevligt.


Själva festen var dock rätt b. Mycket folk, trångt, halvtaskig musik och ja någonting var det, men stämningen kändes inte på topp. Inte heller av de som varit på sittningen där innan. Tråkigt! Tyckte dock det kändes mycket jobbigare att träffa honom nu på kvällen. Allt var som vanligt mellan oss, men ja det är svårt att koppla bort alla känslor. Vi kramades och sökte varandras händer som vanligt. Mysigt. Och när man snackar så är det verkligen kind mot kind och vi skojbråkade lite med varandra. Allt det där som jag tidigare tolkat som något mer från hans sida.


Detta gjorde mig liksom bara mer förvirrad. Kommer jag kunna tolka det annorlunda nu när jag vet vad han känner eller kommer det fortf kännas lika mysigt och gulligt liksom. Jag vet inte. Det gjorde bara ont i mig. Drack lite till för att supa bort mina sorger, men det funkade ej. Kände bara en djup förtvivlan och fan vad jag tycker om honom liksom. Jag hoppas jag kan komma över det, men det blir svårt. Han är bara för underbar och mysig och allt fantastiskt. Jag är tyvärr galen i honom! Måste glömma!!! Nä nu ska jag lägga mig i sängen och gråta lite tror jag... =(

2 kommentarer:

  1. Du och jag sitter i exakt samma sits. Jag känner med dig, kram!

    SvaraRadera
  2. aah,det känns bra faktiskt :) men vet du,försök att inte träffa honom,ni båda söker närhet och då blir det lätt så att man dras till varandra,men då kan allt bara bli fel,du kommer missförstå hans känslor och så sitter du där och blir sårad en gång till. Håll dig så långt borta som möjligt. Gå ut och flörta lite så kommer du att må mycket bättre,jag lovar,du behöver inte göra nånting med någon,men flörta och ha kul.

    SvaraRadera