3 feb. 2008

Det finns ingenting idiotsäkert, idioter är oftast väldigt kreativa.

Ja jag var väl dum nog att tro att min plan i fredags var idiotsäker, men tyvärr inte. Fick sms av honom igår där han skrev att han fortf inte förstod (dvs att han inte förstod varför han fick pappret, att han inte kom ihåg att jag lovat honom en dikt) och att han ej hade tid i helgen och typ inget mer. Man blir ju en aningens frustrerad.


Så då bar det sig inte bättre att jag skrev ett längre sms i klarspråk och skrev att jag ju lovat honom en dikt och att jag vill reda ut saker för att det får mig att må dåligt så som det är mellan oss nu. Att jag är rädd att vår vänskap ska gå under om det forts så här och att jag hoppas han har tid för mig snart osv. Inte fått något svar på det dock. Så antingen är han bara jävligt feg eller så kanske det ej kommit fram. Har vart med om det innan när man skriver så långa sms.


Och han har inte vart på msn sedan dess heller så nu vet jag ingenting. Allt som händer gör mig mest besviken på honom. Eller ja mest den här känslan av att jag inte betyder mer för honom. För visst är det jobbigt och helst vill man undvika jobbiga saker, men när det ändå rör sig om någon som står en nära (vilket jag hoppas han räknar mig som) kanske man får bita i det sura äpplet för den andres skull. Nu vet jag inte alls hur detta kommer sluta. Är bara besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar