17 feb. 2008

Lugn och lagom tråkig söndag

Dagens söndagssimning resulterade i vikt på 57,6 *snyft* tröstätit för mycket i helgen kanske eller så är det bara en dipp. Vägde lite mer för några veckor sen och va nere i standardvikten veckan efter iaf. Så det beror väl på hur länge sedan man åt frukost och dagsform osv också. Det gick iaf snabbt idag och simmade in på 32 min. Bra för att vara mig iaf.


För övrigt har jag pluggat en del, men inte så mycket som jag hade velat. Ätit god lunch efter simmningen och suttit lite för länge på msn, men min älsklingvän var ju inloggad så då var jag tvungen att prata med honom =) Håller på att tvättar också. Försöker att inte få livet att stanna!

1 kommentar:

  1. Låter tungt just nu. Men ge inte upp. Har sett en stor personlig utveckling sedan du kom iväg och började plugga och tror det har varit väldigt bra för dig. Klart det är tungt med förändring, tycker alla. Men det är bara att rikta blicken mot något nytt. Självklart får man vara ledsen, glömm inte det!Här får du iaf en stor kram som du vet är menad!

    SvaraRadera