6 feb. 2008

Imorgon ska alla känslor och tankar ut

Usch haft en helt meningslös dag idag typ. Inte fått något gjort. Skäms. Har dock inte kännt mig helt på topp heller. Börjar väl bli lite nervös inför morgondagen också. Vet ju inte änns om det kommer bli av :S Smsade honom förut för att försöka bestämma något om imorgon men har ej fått svar.


Inte kul när man ska behöva vänta flera dagar från att man bestämt träff eller ja det leder till alldeles för många tankar. Hur det kommer kännas, om det kommer bli känslosamt, om jag kommer gråta, vad han kommer säga, vad jag ska säga, hur jag ska säga det osv osv.


Tror jag ska försöka sova tidigt idag. Känner mig bara så spänd och ja lite hängig också, men hela nacken och skuldrorna är hela stela och spända. Förvisso varit så rätt mycket det senaste. Behöver vila och slappna av och mindre tid vid datorn :P


Usch jag ser både fram emot och inte emot morgondagen. Skönt att det blir av, men jag är rädd för vad det kommer leda till, rädd för framtiden och hur känslosamt det kommer bli, men egentligen känns det mest bara skönt om jag kunde gråta ut ordentligt över detta också och inte bara stänga in alla känslor.

3 kommentarer:

  1. håller tummarna för att detta blir bra..tänker på dig!*kramar om*

    SvaraRadera
  2. Tack! Behöver det! Ser bara framför mig att jag kommer gråta floder.. usch

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket. Vi gjorde också slut över telefon,eller bestämde våran så kallade "paus",det kändes jobbigt i början,men nu känns det bra. Jag är mest besviken för hur han har handlat i hela situationen. Men hoppas att det går bra för dig :D

    SvaraRadera