8 feb. 2008

Dagen efter slutet

Ja det blev en del tårar som fäldes igår, men idag har det varit lite lugnare. Kanske försöker att inte tänka allför mycket på det heller. Imorgon kommer jag träffa honom igen iaf och får se hur det känns då. Har iaf tröstshoppat lite, lagat god middag och bara ägnat mig åt mig själv. Härligt. Köpt lite gott och gjort negerbollor. Mums!


Dock inte fått något pluggat denna vecka. Inte fått någon ro i kroppen efter att i måndags bestämt att vi skulle ses igår och efter det ja då har det vart lite att smälta. En del tankar och sådär. + att jag vart riktigt förkyld hela veckan + mens. Lite synd om mig faktiskt. De tillfällen jag haft någon motivation har jag haft mensvärk typ. Har läst två sidor sammanlagt. Inte bra. Ska försöka se till att få lite gjort i helgen.


Imorn blir det som sagt fest på kvällen, kanske blir att ha på sig något av det jag köpte idag. Innan dess ska jag hinna med en innebandytävling som jag lovat ställa upp i också. Dock fortf rätt förkyld och har suttit här och nyst hela kvällen. Nu ska jag se vem som åker ur let's dance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar