10 feb. 2008

Snart silverfitta!! =(

Idag känns mycket tyngre än igår. Igår morse var jag verkligen på topp. Idag är det bara massa annat som snurrar i huvet. 1 år sedan jag gjorde slut med mitt ex. Fan det har gått så sjukt fort. Senast jag hörde hans röst. Vi smsade/mailade några ggr efter för att göra upp våra saker osv. Ju mer hopplöst raggandet här känns desto mer saknar jag honom och funderar på om jag tog fel beslut osv. Men hur mycket jag än tänker på det så känns det fortf som enda vettiga beslutet och det känns bra.


Nu är det också 5 mån sedan jag hade sex... snart silverfitta... Men det känns nästan mer positivt än negativt. Eller klart det hade inte vart fel, men det fyllde nog sin funktion att ha denna paus också. För vilka var de senaste jag hade sex med. Två personer som jag knappt va intresserade av. Det handlade mest bara om att glömma någon annan. Det var inte ens bra heller. Kändes mest som ett destruktivt beteende.


Mina vänner utmanade mig därför på 40 days 40 nights och ja det var inte lätt först, men under den tiden blev jag kär i honom vilket gjorde det hela väldigt lätt och vilket gjort att det blivit rätt många fler dagar nu... Kanske har jag slösat bort 3-4 mån nu på att hoppas på honom, eller så har jag fått tänka efter vad jag värdesätter. Jag vet faktiskt inte. Bara att vara kär i honom och få sväva runt på mina moln tror jag ändå gav mer än sexet med de jag inte var intresserad av.

2 kommentarer:

  1. men så är det ju absolut! att få längta efter någon och känna det där pirret i magen efter någon speciell är så himla mycket mer värt än att ha sex med någon man inte alls bryr sig om.. du har så rätt gumman, du är så klok!hoppas du får en bra dag trots att det känns lite deppigt..KRAM!

    SvaraRadera
  2. ja håll på dig...i värsta fall tar du saken i egna händer...

    SvaraRadera