4 feb. 2008

Varför är killar så jäkla fega!?

Fortf inte fått något svar på mitt sms, jag börjar tvivla på om han verkligen fått det. Och om han fått det och inte ens brytt sig om att svara vet jag inte ens om jag vill va hans vän längre. Känner mig bara så himla sviken liksom. Har lust att be honom dra åt helvete. Tyvärr vet jag att vi med största sannolikhet konmer ses på tisdag. Inte kul.


Hade som status på msn förut att jag plugga, städade och bakade. Så när jag kom tillbaka förut såg jag att han skrivit typ "fullt upp" och inget mer. Är det allt jag är värd för alla våra månader av "vänskap" och känslor. Jag har ändå ställt upp för honom hela tiden och gjort massor för hans skull och gång på gång visat hur mycket han betyder för mig. Antar att han inte är värd mig ändå.


Att vinna kampen över Gud är kanske inte den lättaste heller. I den kampen kommer jag alltid vara det andra valet för honom. Men att man som andrahandsval ändå inte är värd mer. Jag är besviken och trodde verkligen att han var mognare än så här, men  tyvärr han feagde ut.

1 kommentar: