2 feb. 2008

Uppdraget utfört - hur kommer han reagera?

Ja jag förklarade ju aldrig dikten här under eller egentligen kanske den inte hade behövt en förklaring heller :P Det var iaf så att han började skriva till mig igår på msn när jag skulle sova. Snackade ett tag om ditten och datten och började komma in på lite känsliga saker och jag försökte säga lite vad jag tänker och känner med lite invävda ord. Han tyckte vi började bli alltför flummiga. Jag sa att ja vi kanske borde skriva dikter. Mm han tyckte jag kunde skrive en till honom som han kunde få dan där på.


Har man lovat något får man ju hålla det liksom. Därav dikten nedan. Hade ju ändå bestämt mig för att snacka med honom ikväll och försöka få till en träff där vi kunde prata ut. Genom att ge honom dikten + ett litet medd med frågan om vi kunde ses så slapp jag det värsta, att säga allt själv. Det blev helt enkelt rätt smidigt om än väldigt personligt. Dock hade han glömt vad jag lovat honom så när han kommer hem och läser så kommer han väl på iaf.


Haft helt fantastisk kväll. Mycket trevligt allting. Snackade som sagt en del med honom först när han fick mitt lilla vikta papper :P Sedan satt vi och snackade ett bra tag. Allt va lika perfekt och mysigt som vanligt och jag kommer sakna det så sjukt mycket om detta förstörs mellan oss. När jag pratar i hans öra kind mot kind och känner hans mun inte långt från min. Blä jag gillar honom alldeles för mycket. Vet inte hur jag ska komma över detta, men jag måste nog försöka släppa taget lite.


Sedan var det ju massa andra killar som raggade på mig. En kille som stötte massa på mig för en vecka sedan. Förvisso väldigt trevligt, men vet ej om han är min typ och just nu ger jag ingen någon chans heller. Ja ja allt gick enl planen iaf var ju rädd att jag skulle banga. Får se hur han tar det hela och egentligen är ju det värsta (snacket) kvar. Hoppas han inte tycker det känns alltför jobbigt när jag är så tydlig med mina känslor. Jag hoppas verkligen att han inte är så dum så han inte fattat att jag aldrig släppt mina känslor för honom.. Den som lever får se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar