12 feb. 2008

Spontan bastu :D

Ja då har man vart iväg på lite spontan bastu. Mycket trevligt faktiskt! Bor ju i korridor och några andra skulle iväg så jag hängde på. Vi var typ 5 tjejer där och 15 killar ha ha. Och jag kände bara några stycken, men faktiskt riktigt trevligt. Kul att göra något man inte brukar göra. Lära känna lite annat folk, blev inbjuden på massa fester mm :D


Sitter och lyssnar på Calleth you, Cometh I - The Ark som har blivit en av mina favoritlåtar det senaste. Den gör mig glad samtidigt som den också kan funka lite som partylåt. Har en partyspellista jag drar på för att komma i stämning när jag ska ut. Dessutom är den med på min glad musik-spellista he he. En sådan behövs ibland. Satte t.ex. på den i lördag morse när jag var på topp. Då kan man inte bli annat än på bra humör!


Faktiskt vart riktigt bra dag idag på många sätt. Träffade honom idag igen... Vi är nämligen med i ett gemensamt projekt så det är ju svårt att undvika varandra, vilket jag iofs inte vill, men lite surt att inte änns ha möjligheten. Trevligt att snacka iaf och sådär och ja det känns ju bra. Men det är just det där som är det jobbiga att det alltid känns så bra mellan oss. Det är ju det som får mig att vilja mer också :( Känns som det blir fel hur man än gör för jag vill inte att det ska va dåligt mellan oss heller..Nej nu är det dags för sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar