11 feb. 2008

Varför vill killarna ligga, men inte lära känna mig?

Mitt hundrade inlägg :D Nästan blivit ett om dagen sedan börjar på november. Nåja idag tänkte jag skriva om en sak som jag tänkt på länge... Att jag har en tendens för att falla för mina killkompisar. Och det känns inte så bra. Det största problemet är nog att andra jag är intresserade av kanske jag får sex av, men aldrig mer för att de inte känner mig. Och de killar jag lär känna blir antingen kära i mig eller jag i dem.


Förstår bara inte hur man ska lyckas träffa folk. Har iaf själv en tendens att som sagt falla för mina vänner. Inte så ofta som jag tycker killar är riktigt snygga. Utan det är snarare när man lärt känna dem och fallit för dem som de blir söta/snygga. Så har det typ vart med nästan alla jag vart kär i. Av de tre killar jag gillat senaste året har alla varit vänner till mig :( Känns tråkigt att bygga upp något och sedan förstöra det liksom. Oftast håller ju kanske inte vänskapen heller.


Nu känns det som att jag har svårt att ringa in problemet, men ja det känns tråkigt att de som lär känna en nästan alltid gillar en, men sedan är de så många som aldrig ger en chansen att lära känna mig heller. Så det är det där första steget jag måste bli bättre på. Vad är det som får killarna att vilja lära känna en från början liksom. Jag är nog alldeles för blyg vad gäller sånt där också. Jag kan gå fram och hångla med en främling ute, men det blir aldrig att jag bara går fram och snackar med en främling.. Det handlar väl om osäkerhet antar jag.

1 kommentar:

  1. Du gör väl som jag, dras till svin. Och blir osäker såfort du inte känner att de vill "ha" dej. (på det sättet)Det blir knas

    SvaraRadera