8 feb. 2008

Alla hjärtans dags frustration

Börjar bli lätt frustrerad av all alla hjärtans dags reklam nu när man sitter här med brustet hjärta. I affären ser man små nallor och kort osv. På tv är det bara reklam för choklad och olika kärleksskivor :( Jag vill också ha någon att krama på. Inte nog med att jag precis blivit dissad av killen jag avgudar så är det på söndag 1 år sedan jag gjorde slut med mitt ex :(


Usch det känns inte så bra att det redan gått ett år och att det fortf finns så mycket känslor kvar. Är det normalt? Nog för att jag blivit kär i flera andra under året, men är bara rädd att inte hitta någon som honom heller. Eller klart man inte ska ha en kopia, men ja man vill ju inte byta ner sig heller. Man vill ju det ska kännas lika bra. Inte så lätt för någon annan kille att slå honom dock eftersom jag känt honom 8 år och vart tillsammans nästan 4.


Och nu kändes det som att det började likna något och att det var något mer. Ja jag hoppas det kommer snart igen. Jag vill bli kär. Vill sväva på mina moln igen. Denna gången vill jag att det ska bli bra. Fan har blivit dissad av alla tre killar jag gillat senaste året :( Dock vill alla de jag inte vill ha ha mig. Lagen om allts jävlighet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar