11 feb. 2008

Längtar efter att förföra någon :P

Funderar också på när jag kommer bli redo att ragga igen. För egentligen känns det som att jag verkligen lyckades falla för fel person. Eller inget fel med honom, men det jag egentligen på förhand var ute efter skulle ju va någon att leka med och exprimentera lite med. Har en del saker på min lista som jag skulle vilja testa :P Och ja då kanske inte rätt kille att bli kär i är en kristen som ej tror på sex före äktenskapet *suck*


Så vad ska man försöka hitta nästa gång då? Och vart hittar man dem? Vet knappt vad jag vill ha längre. För mycket av det bästa sex jag haft har inte ens varit i förhållande.. Nej nu vill jag ha någon jag kan få retas och jävlas lite med. Har kommit fram till att det roligaste jag nog vet är själva förförandet liksom. Jag älskar att se killen vilja och sådär. Älskar att tillfredställa den jag har sex med för det är liksom bland det mest tändande att se honom njuta. Kanske därför jag inte kunnat förstå flera av de misslyckade ligg jag haft det senaste som inte ens försökt göra det skönt för mig.


Så det jag saknar mest nu när man inte fått till det på länge är nog dels förförandet och sedan till stor del också närheten förstås. Det är en viktig bit för mig, men det kan också vara som två olika saker lite. Om jag hade lyckats fånga honom hade jag nog kunnat leva på all närhet väldigt länge. Så ska man ut och ragga nu så blir det till att förföra för ibland är det nästan bättre än själva sexet. Kanske har det med bekräftelse att göra? Att man tänder på att folk vill ha sex med en? Ibland tänker man kanske för mycket också :P Eller jag vill förstå hur jag tänker och varför som jag gör som jag gör så att man har sex med folk av rätt anledningar och t.ex. inte för att dämpa känslor för någon annan.

1 kommentar:

  1. Att tillfredställa en partner är mycket trevligt. Älskar när kvinnan skakar i orgasm på orgasm till hon inte orkar ta emot mer. Hoppas du hittar en likasinnad för trevliga stunder.

    SvaraRadera