12 feb. 2008

Hur mycket träning behövs för resultat?

Idag har jag vart och simmat igen. Drygt en vecka sedan senast så man känner sig lite lat. Försöker ju träna 2 ggr i veckan, men spelade iofs innebandy i lördags! Lite nervös för vågen idag (brukar väga mig i simhallen), men den visade 56,9 som sist. Bra det iaf då :P


Undra hur länge man behöver träna för att det ska ge resultat. Sist jag tränade lite mer höll jag ju på med step-up. Känns som det är lite mer ansträngande än simning, men simning är nog mer kondition och lite mer mångsidigt, saknar dock step-upen väldigt mycket!! Bryr mig dock inte så mycket om kilon utan mer om vart fettet sitter på kroppen :P Eller helst att det inte sitter där ;-)


Nej men det är väl bara att fortsätta försöka träna 2-3 ggr i veckan och äta ganska bra och sådär. Allt handlar ju inte bara om vikt och utseende heller. Jag tycker man känner sig piggare och friskare också. Nej nu ska jag försöka vara duktig och plugga lite tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar