15 nov. 2007

No guy no cry?

Kom på ett sista inlägg jag måste skriva nu när jag borstade tänderna. När man kommer på nåt bra att skriva om vill man inte glömma av det...


Har tänkt på att jag gråter så sällan nu för tiden. För visso vet jag inte om jag gjorde det så ofta innan heller, men känns som att det som hänt borde göra mig ledsen, men kanske hjälper min bloggterapi. Tror sist jag grät va för 1-2 mån sen när jag snacka med en kompis om jobbiga saker om familjen o sådär. Saker som gjorde mig ledsen att inse iaf.


Är jag en kall människa? Minns då sist när jag va ledsen hur det kändes som att så mycket lättade. Kanske borde försöka gråta oftare. Inte vara ledsen oftare, men när man är det se till att verkligen få ut det. Göra kroppen fri.


Nej nu är det dags för sängen, Blir nog inga tårar i kudden ikväll även om jag lyssnat på en av mina favoritsnyftlåtar "sometimes you can't make it on your own - U2"

1 kommentar:

  1. Jag har inte gråtit mycket, men bloggkommentarer har t o m fått mig att börja gråta!

    SvaraRadera