10 nov. 2007

Frustrerad

Kom precis hem från fest med killen jag är intresserad av. Trevligt, men inget hände så antar att han inte bestämt vad han vill, men att han kom tolkar jag som att han inte dissat mig helt iaf.


Bad honom ta med lite vänner, Lite jobbigt bara att han tog med sig en tjej som han står väldigt nära typ. Så vitt jag förstått det har han också vart intresserad av henne, men sen har hon hittat nån annan. Inte så kul, men jag vill inte vara den som är svartsjuk. Hatar att jag mår dåligt av att se honom så intimt med henne liksom. Jag vill vara den personen.


Jag vill ändå visa att jag väntar och låter honom få lite tid att bestämma vad han vill, men ja vissa stunder ville jag bara skita i allt och hångla upp en av alla de andra killarna på stället. Inte lätt att bara gå o vänta på besked. Sen vill man inte ju inte va den som krälar alltför mycket heller. Är rädd att förstöra vår vänskap också.


Hoppas bara på att inte få vänta alltför länge, men kan inte gärna fråga när jag kan förvänta mig besked heller. Får helt enkelt bara bestämma när jag tänker gå vidare och om han fortf är intresserad av den andra tjejen så finns det ju inte så mycket jag kan göra heller :( Trevlig kväll trots allt. Kan inte annat än le i hans sällskap. Speciellt när jag tänker på vad som hände för några dagar sen =)

2 kommentarer:

  1. förstår absolut varför du blev svartsjuk, d hade ja oxå blivit, killen som du gillar tog med en tjej han tidigare gillat. du får kanske ta ett ordentligt första steg o ba här är jag! han kan säkert gilla dig jätte mycket men killar är inte alltid så duktiga på att tyda våra signaler, killar behöver höra rakt på sak,så att dom fattar, han kanske inte vet alls hur mycke du gillar honom, men ja fattar d är inte så lätt i sånna sitts, ja hoppas d löser sig, lycka till....men ja tycker du borde chansa med honom, -once in a lifetime- o berätta som du känner...kram BB

    SvaraRadera
  2. Jo men de är ju ändå tighta vänner o så. Jag vet att de umgås så inte så konstigt hon va med, men det blev ju ändå jobbigt för mig. Tror fortf det finns en chans att han gillar mig, men att han inte vet vad han vill. Han vet vad jag vill iaf. Det gjorde jag nog ganska klart när han sov här i onsdags. Nu är det bara att vänta på att han bestämmer sig

    SvaraRadera