6 nov. 2007

Första inlägget

Har sedan länge följt ett flertal bloggar (theHustru, Trust, Triggerhappy mlf) och har bestämt mig för att det kanske vore roligt att skriva en egen blogg. Om det nu finns någon som har intresse av att läsa det jag tänker skriva om.


Det jag nu planerar att skriva om är mitt liv som singel och min jakt på att hitta den rätta, eller kanske bara lite sex för stunden :P Dessutom kommer jag använda min blogg som egenterapi och för att få skriva av mig allt som finns inom mig också kanske kunna få råd och hjälp av er som läser.


Upp till bevis om jag kan skriva något av intresse för nu smäller det! Nu är jag också en del av den fantastiska bloggvärlden.

7 kommentarer:

  1. Va, har du inte följt min blogg va??Hrmpf.Ja men välkommen då, iallafall :D

    SvaraRadera
  2. Välkommen =)! Jag varnar dig: det är beroendeframkallande att blogga!!

    SvaraRadera
  3. Välkommen! *L*Fast du... Sex får du inte skriva om.... iallafall inte om du får nåt, bara om du har frustration... Annars blir jag så avundsjuk du vet. *S*Skojar bara.... Välkommen!

    SvaraRadera
  4. Välkommen! Ett bra val att blogga som egen terapi ;) Följer dig gärna med spänning och ser fram mot dina inlägg.kram

    SvaraRadera
  5. Roligt att en av mina "bloggidoler" var först med att kommentera :D Din blogg var ju faktiskt den som gjorde att jag började läsa bloggar här på aftonbladet :D Och nej så mycket sex blir det inte just nu som singel. Bli inte orolig :P

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt detta e :DTrodde inte ens att någon skulle ha kommenterat mitt första inlägg :D

    SvaraRadera
  7. Tack!Ja det verkar lite farligt, men är redan beroende av o läsa allas bloggar så det är väl lika bra att ha en egen också :P

    SvaraRadera