24 nov. 2007

Himmel och helvete

Usch blev både fruktansvärd och bra kväll. Så blandade känslor. Het förfest med massa bål, blev alldeles för packad. När vi kom till festen vart vi bjudna på shots också. Väl framme vid borden där sittningen skulle vara va jag helt väck typ *suck* Middagen var bara ett enda långt lidande. Var så sinnessjukt full och kändes bara som jag skulle spy vilket jag sen också gjorde ett antal ggr. Usch vad pinsamt. Men ville ju inte gå hem när man sett fram emot det här så länge.


Efteråt dans och då börja jag kvickna till när det var 3-4 timmar sedan man druckit alkohol senast.  Dansa en del med spanet och det kändes stundtals bra och intimt, men sen försvann han hela tiden, skulle iväg på det ena och det andra. Kändes som han försökte undvika mig. Vart till slut rätt sur. Kände mig som en jävla idiot. Hade kunnat hångla med vem jag ville där inne och det var många killar som stötte på mig, men jag bara suktade efter nån jag inte kan få. För jävligt, men vill ändå inte sumpa ev chanser.. och när killarna försökte ragga upp mig kände jag bara att jag ville va nån annanstans...med honom  =(


Fick iaf snacka lite med honom på slutet lagom till det blev en lugn låt när stället stängde.. Mysigt o hålla om varandra o dansa tätt intill och bara njuta av stunden. Bästa på kvällen. Snackade i kön till jackorna som ingenting och sen när vi sa hejdå fick man iaf en ordentlig kram o nästan en puss på kinden och han sa att vi skulle ses på måndag, men kanske bara va nåt han sa på fyllan.. men iaf väldigt intimt.. Blir galen på detta! Märker ju hur han dras fram och tillbaka. När vi är tillsammans verkar han trivas hur bra som helst tills han inser att han inte borde göra som han gör och flyr... typ.


Kan han inte bara ge med sig för sina känslor så att detta kan ske. Han vet ju lika väl som jag hur bra vi funkar tillsammans. Religion är ett jävla gissel! Just nu vill jag inte tänka på att jag ska upp typ 8!! Men va bara tvungen att skriva av mig nu! Gonatt

1 kommentar:

  1. han är väll rädd som alla andra... vem vill bli sårad... och sårad blir man först om man visar att man känner nått för den andra.... ..ring han och det är väll alltid så man söker efter nått man inte kan få... så fungerar alla människor (trist nog)

    SvaraRadera