20 nov. 2007

Guldfitta

Ja det kanske man snart får. Hade i helgen diskussioner om guldpung och motsvarigheten borde väl vara guldfitta. Dvs om man inte haft sex på 3 månader är man brons, 6 mån= silver och 1 år guld.


Snart är man ju uppe i bronsnivå iaf. Känns inte likt mig faktiskt, men med tanke på att jag gick ut rätt hårt i våras/somras så kanske jag får ta igen mig lite nu. Stanna till och tänka vad jag vill. Och helst vill jag ju bara bli fantastiskt lyckligt kär. Sex är aldrig fel, men nu längtar man mest efter att ha någon att mysa med i vintermörkret.

4 kommentarer:

  1. Åh fan, är det därför det finns så många rika gamla?...

    SvaraRadera
  2. Guldpung måste vara det värsta som kan drabba en! Jag önskar knappt min värsta fiende det.

    SvaraRadera
  3. Intressant!Om jag inte hade fått besök i helgen så hade jag varit bronskuk. Jag delar din önskan om att få bli fantastiskt lyckligt kär. Vi hoppas på det. Ha det gottigt/CharlieP

    SvaraRadera