8 nov. 2007

Jag har blivit utmanad av Tweety

Jag har blivit utmanad av Tweety
om att skriva 7 sanningar om mig själv.


Funkar på detta sättet:


1. Länka till den som utmanat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av detta inlägg
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanar


Jag väljer dock att inte skicka vidare utmaningen eftersom jag vet att alla mina favoritbloggare redan har blivit utmanade så många ggr förut.


7 sanningar om mig:


1. Ägnar på tok för mycket tid åt att läsa bloggar :P


2. Slutade med napp när jag var 6 och gav gråtande bort dem till jultomten


3. Jag älskar TV-spel och är lite smånördig vad gället sånt


4. Är väldigt beroende av närhet vilket kan leda till att jag ibland skrämmer bort killar :(


5. Jag har haft sex med Henke Larsson


6. Jag har 5-dubblat mitt fultal i år


7. Är inte så fötjust i olika typer av kedjebrev så brukar aldrig skicka sånt här vidare, men gör ett undantag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar