29 nov. 2007

Ja må jag leva :D

Vaknade av sån från först mamma och sedan pappa. Var rätt yrvaken så tänkte att jag lätt skulle somna om, men sedan började jag tänka på allt jag skulle hinna med när jag vaknat. Allt som skall ordnas till festen osv. Så kunde inte somna om :( Efter ett tag börja jag tänka på honom också. Bara ligga och le he he. Hör hans röst i huvet, hans leende och hur han lukta när jag låg bredvid honom i sängen igår kväll när vi titta på film :P


Är så speedad nu ändå så tror inte det gör nåt att jag sovit så lite inatt. Öppnade mina två kuvert jag fått också. Pengar är alltid bra :D Kommer nog mer paket på posten idag sen också :D Barnsligt förtjust i sånt här. Kände mig lite knäpp när jag inte kunde somna igår kväll. Pirra i kroppen typ :P


Nej nu får jag forts med mitt arbete. Åh hoppas bara allt kommer klaffa och det kommer bli så lyckat som jag vill :D

1 kommentar: