8 nov. 2007

Hettade till inatt

Hade en helt underbar kväll igår. Efter att ha bråkat med desserten en bra stund flöt allting på som på räls efter det. Trevligt samtal, matlagning, god mat, god efterrätt och sedan massa mer prat. Satt uppe till långt in på natten och prata om allt mellan himmel och jord tills vi höll på att somna. Det hela slutade faktiskt med att han faktiskt somnade på min soffa och att vi sedan flyttade över till min säng...


Dock blev det ju inget sex såklart. Inte ens en puss. Bara så mysigt att ligga tätt omslingrade i underkläder. Så nu får vi se vad som händer mer. Är ju upp till honom för han kan knappast ha missuppfattat vad jag vill med det hela iaf.


Är bara så stolt över mig själv att jag kunde ligga så tätt intill den personen jag vill ha utan att ens försöka ta första steget till någonting mer. Förhoppningsvis vet han att han kan lita på mig nu och att jag respekterar honom och hans åsikter. Nu kan jag iaf gå runt och le resten av dagen och vad som händer sedan återstår att se. Förhoppningsvis får jag fortsätta att le.

3 kommentarer:

  1. vad smickrande att jag var en av dom du följt *L* Kan vara mysigt att bara ligga och kramas...men fan vad svårt att inte ha sex *S*

    SvaraRadera
  2. Jamen det är ju så roligt att följa din blogg! Min första var ju TheHustru så via henne hittade jag dig för några månader sedan. Underbart mysigt o bara kramas. Frågan e bara hur länge. Och bara för han inte vill ha sex före äktenskapet betyder det inte att han inte kommer bli upphetsad av att ligga i samma säng. Fortsättning följer..

    SvaraRadera