29 nov. 2007

Bra början på födelsedagen :D

Jaha då var man 22 då :D Men tänker inte börja fira födelsedagen förrän imorn. Ser verkligen fram emot det. Har massa planerat så hoppas bara allt ska klaffa. Just nu har jag fått lägga plugget åt sidan, får ta igen det i helgen.


Har redan fått en present iaf eller kanske två tom. Den första var en rolig grej jag kommer få använding för på festen imorn och den andra var att jag precis fick reda på att darlingen kommer komma på festen trots allt. Så det kommer bli grymt. Just nu hoppar jag omkring på små moln med ett fånigt leende :P


Hade tv-spelskväll ikväll. Hade egentligen bara bjudit Honom, men så ville han ha fler med och då fick jag förstås ordna det. Blev riktigt trevligt iaf. Vi åt lite först bara vi två innan de andra kom. Sen har vi spelat och sett lite tv-serie och så fick jag då första presenten av honom och en annan kompis eftersom ju Han inte skulle kunna vara med imorn, vilket han nu kan :D


Och angående diskussionen igår så tror jag nog jag sparar på min bronsfitta ett tag till :P Fick dessutom reda på fler smaskiga detaljer vad jag egentligen gjorde och sa på festen i fredags när jag var så överförfriskad. Tänker dock förneka allt he he..Gonatt på er alla! Hoppas ni kommer sova lika gott som jag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar