23 nov. 2007

Känslotvivel

Imorn är det stor fest. Ser fram emot det. "Spanet" kommer va där...så det är lite blandade känslor.  Är nog dumt att forts hoppas och egentligen har jag inga förväntningar på att något skulle kunna hända heller. Men alla som sett våra samtal o som snackat med honom vet ju lika väl som jag att han faktiskt gillar mig och bara försöker kämpa emot. Det kan inte vara lätt.


Tyvärr kan jag nog inte sluta hoppas heller..eller ibland är jag så säker på att jag kan vara vän med honom, men sedan vet jag ändå med mig att jag snackar om honom konstant. Jag vet att jag är kär, men även om det går åt helvete så mår jag inte så dåligt av det iaf så det känns faktiskt rätt bra ändå.


Så länge jag inte upplever det hela som ett stort problem är det ju ingen större fara, det är ju mest att det känns lite bittert att det ska vara så här, men inget jag kan göra åt heller. Ser bara fram emot en lyckad fest imorn. Tids nog löser det sig nog, men det är ju nu jag vill ha någon (honom) att hålla om..

1 kommentar:

  1. Gå och kul idag och häng inte upp dig!Vet att du kan ha kul, så visa dig själv och alla andra det också. Allt kommer lösa sig till slut!//Trevlig helg

    SvaraRadera