13 nov. 2007

Sexbrist?

Över 2 mån sen man fick nåt och då var det inte ens bra. Efter att ha tänkt tillbaka är det nog det längsta under mitt liv faktiskt. Har ju haft förhållanden nästan hela tiden och lite spridda händelser under detta året. Lite konstigt bara att i år känns det som jag haft mer lust än tidigare, ironiskt när man tidigare haft mer fri tillgång så att säga.


Nu när det börjar gå länge sen sist känns det som att det vänt och inte är så farligt längre. Kanske blir man van, men isf skulle ju inte TheHustru ha NSS (No sex syndrome), ett numera välanvänt uttryck. Har spridit det vidare till alla mina vänner. eftersom jag tycker det är så bra! Ska för övrigt gratta henne eftersom jag läste att hon fick till det igår!


Om bristen på sex var alltför stor kanske jag inte skulle försökt få till det men en kristen som inte tror på sex före äktenskapet heller he he. Frågan är om man hade överlevt.. Känns iofs som att bristen på närhet betyder mer för mig. Så det känns lite plågsamt att ha fått den närheten vi hade bara för en natt. Jag vill ha mer!! Fast helst både sex och närhet. Bättre lycka nästa gång?... 


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar