14 nov. 2007

Jag älskar er!

Känner att jag bara måste skriva ett inlägg för att hylla alla mina fantastiska vänner. Även om de flesta inte vet om att min blogg existerar. Älskar er alla väldigt mycket! Tänker speciellt på P som alltid är där för mig och alla värmande ord som alltid får mig att må bättre. Och alla ni som står ut med mitt ältande om bl.a. den här killen och tycker om mig ändå. Utan er vet jag inte om jag skulle existera.


Fick så värmande ord både igår och idag från dem som säger att de inte kan förstå hur någon inte skulle vilja vara med mig. Och det förstår ju inte jag heller ;-) he he. Kanske lyckas jag inte få det att skina igenom till de killar jag är intresserade av eller så förstår de det inte förrän de sätt mig ge allt det där till någon annan. Så var det med mitt t.ex. Tog flera år innan han insåg vilken bra tjej jag är...inte förrän han såg mig med någon annan.


Surt är det verkligen, men livet ska väl inte vara lätt heller. Förhoppningsvis finns det väl en mening med allt. Och min mening var kanske inte att hitta den rätta denna gång, men kanske hitta en bra vän. Godnatt på er alla!

1 kommentar: