20 nov. 2007

Längesen

Ja nu var det längesen jag skrev, men har varit bortrest över helgen och igår orkade/hann jag tyvärr inte skriva någonting. Men nu är det dags igen.


Drömde inatt att jag höll på att skriva av mig något. Ni vet när man har massa känslor inom sig typ som jag gör här på bloggen :D Bara det att jag inte alls minns vad jag skrev om,.. bara att jag skrev så pennan glödde sida upp och sida ner. Tråkigt att man inte har lika mycket fantasi just nu :P


Mår faktiskt himla bra idag bara. Känns som jag har mycket roligt att se fram emot osv. Känns som jag borde må sämre än jag gör. Lite konstigt, men skönt såklart.


I helgen börja jag tänka lite på exet igen. Kan ha berett på att jag va hemma en sväng och på att mina chanser med spanet mer eller mindre försvunnit. Då blir jag bara så nostalgisk och börjar sakna honom igen. Undra om och när jag nånsin kommer kunna tänka på honom utan att det hugger till i bröstet av typ saknad. Kommer jag någonsin sluta älska honom.


Lite klurig situation med kristna killen. Det fungerar ändå oerhört bra mellan oss trots att han dissat mig. Känns som vi kan snacka som inget har hänt och det känns helt ok för mig att bara vara vänner. Men samtidigt vet jag att han egentligen vill mer och tänk om det fortf finns en chans. Rädd att gå vidare för tidigt och att han sen ångrar sig, men just nu är jag inte sugen på att ragga på nåt nytt iaf. Så det blir nog till att forts vänskapligt och ändrar han sig skulle jag inte säga nej. Det blir nog bra hur som helst. Ändå underbart att ha lärt känna honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar