15 nov. 2007

Bortskämd med killarna

Kommit fram till att jag kanske varit bortskämd under mitt liv som fått de killar jag velat ha.. Iaf sen jag fick min första kille. Har inte varit olyckligt kär sedan högstadiet. Och sedan kom allt tillbaka när jag flytta hit och gjorde slut med exet. För visso hade jag typ 3 år av olycklig kärlek på högstadiet så jag kanske fått min del he he och inte dags förrän 6 år senare.


Jag som har styrt alla förhållanden eller så till vida att jag alltid varit den som gjort slut. Haft många fantastiska personer som älskat mig och avgudat mig och kanske har det fått mig att tro att jag är en bättre person än jag faktiskt är. Kanske gör det att jag inte kan förstå nu varför det skulle finnas någon som inte vill ha mig. Gjort mig uppblåst :P


Det var så längesen jag "raggade" så jag inte ens vet hur man gjorde. Och ärligt talat tror jag inte att jag visste det då heller ha ha. Sedan har jag bara haft tur och folk har börjat gilla mig knappt utan att jag försökt. Därför det är så mycket svårare när jag gått in i väggen för tredje gången i år. Inte van vid detta. Bortskämd var ordet.

1 kommentar: