25 nov. 2007

Erkänner...jag är KÄR

Tänkte alldeles snart hoppa i säng. Alldeles död efter en hektisk helg med lite sömn. Dock trevlig! Insett att det kanske inte var så lätt att glömma som jag trodde. Bara att erkänna för sig själv att man är KÄR. Vet ju hur jag blir när jag går runt på moln och ler vid tanken på honom. Tänk att små saker kan betyda så mycket.


Ändå så underbar känsla när man har det så här och just nu spelar det av någon underlig anledning ingen roll att jag inte vet om det någonsin kommer hända något. Lever på allt bra vi upplevt.


Försöker minnas om det vart riktigt lika "illa" med de andra personerna jag gillat i år, men det är så svårt att jämföra i efterhand. Antagligen va man väl lika nerkärad i dem även om varje person känns unik och att man inte känt så tidigare osv :P


Detta påminner dock väldigt mycket om hur det var innan jag blev tillsammans med mitt ex. Vi var bra vänner och jag va galen i honom i honom vilket han visste, men det var inte besvarat. Tog 3 år innan jag fick honom att inse att det var mig han ville ha. Hoppas man inte får vänta lika länge den här gången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar