27 nov. 2007

Snart bronsfitta

Snart börjar ångesten krypa på. Nästa helg måste jag få till det he he.. eller så får jag bli en stolt bronsfitta ha ha. Ska man välja hopplös, omöjlig kärlek och ett liv i celibat framför sex :P


I övrigt håller jag på att planera min födelsedag på torsdag. Just nu har jag bara en stor önskning... och nej det är faktiskt inte sex! Det enda jag vill är att han ska ge mig en chans! Försöker att inte vara pessimistisk men realistiskt sätt kanske jag borde vara det. Godnatt på er alla!

3 kommentarer:

  1. Exakt hur många dagar måste man va utan sex för att få titeln bronsfitta då?? (hur ser en sån ut...hmm..många frågor) :p

    SvaraRadera
  2. 3 månader så som jag förstått det :P Vet inte om den ser ut på nåt speciellt sätt, men det lär väl den som ska hjälpa mig o bli av med den hjälpa ha ha

    SvaraRadera
  3. Haha, du får väl lägga upp en före och efterbild?Nej, skämt och sidor. Det blir bara ångest med sånna ord. Och vet att du rätt mycket kan välja om du vill eller inte vill bli "bronsfitta". Så ut och jaga eller ställ in den i ett skåp och vänta :p

    SvaraRadera