10 nov. 2007

HJÄLP!

Ville bara fråga om det är någon som har bra tips på hur man kommer över ett ex. Väldigt komplicerad och lång historia mellan oss. Älskar honom massa, men va tvungen att göra slut pga avståndet när jag flyttade. Tog slut i Februari, men vet inte om jag kommit över honom och om jag kommer kunna göra det heller.


Har ju träffat och vart med rätt många killar i år och när jag är kär i någon annan så kan jag glömma honom, men sedan när jag inte har nån annan så dyker han upp i skallen igen och jag längtar efter honom som fan. Idag fick jag av "misstag" reda på att han också fortf är singel och att han kanske verkar dricka för mycket.. Jag vill ju bara hoppas han mår bra och har någon annan för det skulle göra att jag inte hade någon chans igen även om jag ville. Men vet ändå att det inte går pga avståndet.


Är så rädd att starta något nytt utan att veta att jag kan lägga honom bakom mig. Kanske går det aldrig helt. Det svåra är ju också att inte jämföra med honom om man träffar någon annan. Se till att skriva lite kommentarer på detta nu! Vet att det faktiskt är en del som läser det jag skriver. Och se till att ha en bra lördagskväll alla ni där ute!

1 kommentar:

  1. Nyckeln är att aldrig ha några x då har man inga sådana problem!=)

    SvaraRadera