10 nov. 2007

Hatar att va kär

Usch hatar när det ska vara så här. Visst det är underbart att va kär om det är besvarat, men att inte veta eller att veta att den andra inte känner på samma sätt är för jävligt. Bara gå runt och hoppas.


Ägnade september åt att glömma min senaste förälskelse. Han kände inte samma sak + att han bor långt bort. Men jag kom över det. Det kändes bra. Men så föll jag dit igen för någon annan. Någon som känns nästan onåbar, men då kunde jag iaf ta det eftersom det kanske inte berodde på mig om han inte skulle vilja ha mig utan på hans tro, men efter vad som hänt nu känns det hela så mycket jobbigare.


Nu när man väntar börjar man tvivla och om han nu skulle vilja ha mig. Har jag tagit rätt beslut då? Skulle jag kunna klara ett förhållande utan sex. Ligga där hud mot hud utan att få göra allt det där underbara. Smeka hans kropp, retas och göra det skönt för honom. Allt man vill göra för någon man tycker om. Den som lever får se.


PS Nu vet jag varför det hände hände något igår. Hade ju gjort mig snygg :P (läs tidigare inlägg) DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar