27 nov. 2007

Motgångar

Vet inte om jag kanske håller på att ge upp nu. Känns som saker vart lite emot mig de senaste dagarna och att jag vart på nedåtgående vilket jag ju inte vill, men än är det inte så illa iaf. Är bara orolig för att han håller på att glida ur mina händer. Kanske är jag löjlig. För egentligen är det bara grundat på att han va lite tyst på msn igår och i övrigt de senaste dagarna har han ju vart som vanligt.


Börjar seriöst fundera på att släppa taget trots att jag så sent som igår när jag tala med mina vänner kom fram till att satsa fullt ut. Jag har ju liksom redan "fläkt ut" mig så mycket man kan göra. Så det känns inte som man kan göra det så mycket värre. Vill ju dock behålla vår vänskap, men jag hoppas det ska kunna gå ihop. Jag tycker om honom för mycket för att kunna ge upp, men ibland börjar man misströsta.


Usch det här håller på att gå mig på nerverna eller det gör mig åtminstone förvirrad, frustrerad och irriterad. Jag vill ha lite medgång igen. För några veckor sen kändes det som att det gick åt rätt håll, men nu vet jag inte längre...

1 kommentar:

  1. Tror inte du kommer någon vart innan du själv bestämmer dig. Antingen tar du det med honom, säg som det är. Att du vill veta, och även om du får ett nej. Få honom att förstå att du fortfarande vill vara vänn. Men att du behöver veta. Annars kommer du aldrig få ur alla känslor ur systemet!

    SvaraRadera