29 maj 2009

En någorlunda början på dagen jag längtat efter i 3 veckor

Nu är det bara 5 h kvar tills han kommer!! Ska baka bröd, göra i ordning efterrätten, städa lite och sedan börja med maten innan han kommer. Så det ska nog hinnas med och så går tiden och gillar ju att städa, baka och laga mat :D Ska hinna äta lite lunch också.


Tentan är skriven och tyvärr var det väl kanske inte den typen av tenta jag hoppats på. Mycket frågor på sånt jag inte kunde och få frågor på allt det där som jag faktiskt kunde. Vi gick precis igenom svaren nu i skolan iaf och jag tror jag hamnade på runt 23 av 31 så det var ju ändå helt ok. Men inte kul när det är flera frågor man inte ens svarar på för att man verkligen inte vet och sedan flera frågor som man inte vet, men kan chansa/gissa sig till ett svar och som tur var hade jag rätt på flera av de frågorna.


Dock kunde man inte bli underkänd på tentan utan det används bara som underlag på muntlig tenta på onsdag så då blir man grillad om det inte gått bra... Så det blir till att plugga må-ons när sötnosen åkt hem igen. Men det ska nog lösa sig och sedan är det sommarlov!! Galet!


Fick också reda på idag att det blir inom hemtjänsten jag ska jobba i Norge i sommar. Visste bara vilka veckor och i vilken stad innan. Så det blir nog kul. Synd bara att det är under de veckorna som sötnosen har semester... men men sånt är livet. Nu ska jag få tiden att gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar