1 maj 2009

Bästa valborgsragget hittills!! =)

Wiho bästa valborgsragget hittills. Har haft som tradition att få ligga på valborg. Tänkte att ja ja det kanske blir nåt, men blir det inget känns det ok. Alla one night stands känns liksom rätt meningslösa nu för tiden..


Iaf så hängde vi med en klasskompis som hade sina kompisar på besök från Sthlm. Spanade in av dem rätt snabbt. Börja snacka, avvaktade lite och sedan slog jag på stort.  Funka finfint. Vi va superfulla båda två och satt och shotta. Trevligt var det iaf. Sedan hem till mig en liten stund. Fortf full. Hade lite mys och sedan drog vi vidare till grillfest. Trevligt, men inte så händelserikt så vid 21.30 drog vi hem till mig igen. Mys.


Vakna rätt tidigt här och åt frukost och sedan bestämde vi att jag skulle följa honom hem. Kommer dit och de andra har inte vaknat. Sitter kvar och snackar medan de äter frukost. Drar ner på stan och äter glass och myser på en gräsmatta och sedan drog vi och åt pizza. Känns som man fått ovanligt mycket gjort för att vara dagen efter. Känner mig inte så deppig heller just nu iaf över att vi nog inte kommer ses igen med tanke på att han bor 5 h bort.


Lite tråkigt bara för det kändes som en av de mest intressantaste killarna jag träffat på länge. Snygg, charmig, lättpratad och mysig. Lätt att vara avslappnad med och bra diskussioner. Tror det är nån slags akademiker curse. Har funderat på det innan att det kanske är därför jag aldrig hittar nån för jag vet inte om akademiker är min grej och det är det enda som finns här. Han var elektriker precis som mitt ex då. Ja ja väldigt trevligt var det iaf och man får passa på så länge det varar. Nu drar jag till landet och njuter av det härliga vädret och ska försöka få lite pluggat också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar