26 maj 2009

Underbar ny klänning och nya skor!

Idag vart det litet shopping emellan allt pluggandet. Hittade ett par superfina skor på nätet så jag var bara tvungen att åka och köpa dem. Väl där så tänkte jag kila in på vila och se om de hade en klänning jag tidigare spanat in på nelly, men som var slut i min storlek där. Och de hade den, fast färgen jag tänkt köpa va slut så köpte den i annan färg istället, men tror den kommer passa min ljusa hy bättre iaf. Riktigt nöjd med mina fina två köp för sammanlagt 700 kr!


479057-0042.jpg


  



Pumps från Skopunkten.com


OBS Det är tyvärr inte jag på bildenFlört

4 kommentarer:

  1. Tack!Har verkligen letat efter liknande skor men de jag har sett har jag tyckt va för dyra. Är så jäkla nöjd med mina köp!

    SvaraRadera
  2. guldfisken - en tjej en fisk28 maj 2009 kl. 01:39

    fin klänning!vad kostade den?

    SvaraRadera