15 maj 2009

Världens finaste vill ha mig och bara mig!

Ah vill bara säga att han är helt fantastisk! Fan att han ska va så långt borta. Körde precis lite webcamsamtal. Han satt med bara handduk och vart helt otroligt sexig och snygg som vanligt så jag porra mig lite och satte på mig lite sexiga underkläder och tappade saker på golvet och sådär he he. Det gick hem.


Men vi porra oss inte bara heller. Det sades massa gulligt också :D Som att han inte vill ha nån annan än mig, att han tycker jag är helt underbar och att jag är det enda han ser när han sluter ögonen. Skickade lite slängkyssar nu innan vi sa godnatt. Bara längtar efter honom. Vill inte ha nån annan!


Ska försöka komma ihåg detta de närmaste dagarna när jag börjar känna mig nojig! Vet ju hur mycket han tycker om mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar