1 juni 2009

Nya erfarenheter från krogtoalett och park (varning sex)

Helt fantastisk helg! Lyckades få till allt i fredag med mat, städning och bakning etc så det klaffade. Lycka när jag hämtade honom vid bussen. Helt underbart! Åt gott och hade sex som vi lovat våra vänner för att inte bli alltför odräliga med dem under kvällen. Var nämligen på fest med vänner. Blev utgång till slut också faktiskt. Tyckte vi var duktiga som inte gick hem förrän 2 typ :P


Men ok vi var väl ganska klistrade till varandra hela kvällen. Han är ju bara så sjukt het. Det slutade att jag drog med honom in på krogtoaletten och hade lite sex där, men beslutade oss för att dra oss hemåt istället. På väg hem vart vi lite busiga och klättrade över staketet till en låst park och vanhelgade ett träd där inne he he. Sjukt bra var det iaf! Fick en orgasm som nog nästan hamnar på min top-5lista. Wow! Själv verka han också väldigt nöjd med sexet under helgen och det är helt underbart att kunna tillfredställa nån så!


Har iaf bestämt att jag åker till honom nästa helg så även om det känns tomt och jag saknar honom nu är det ändå rätt ok när jag vet att vi ses på fredag igen!


Pratat lite om att vi båda vill åka till Rom. Så kollade lite på weekendresor idag. Ja det är helt galet, men allt med oss är galet. Bara en månad sedan vi träffades! Kanske går lite fort, men jag är ju inte den som brukar vara emot det, men nästan så att jag funderar lite. Men vill verkligen göra resan, det är väl mest en inre spärr som säger att det borde vara fel. Men enl den var det ju fel att träffa honom igen från första början när han bodde 60 mil bort. Bestämde iaf att vi inte ska boka något förrän vi ses till helgen iaf.


På onsdag har jag sista tentan och sedan är det sommarlov och jag åker till honom! *lycka*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar