4 maj 2009

Otålig! Vill veta! Tycker inte om att vela!

Otålig och strirrig, men samtidigt en aning mer optimistisk. Har tänkt och tänkt och tänkt lite till. Huruvida jag ska fundera över en ev framtid och därmed lägga ner nu eller satsa på nuet och se vart det leder. Finns ju en risk att man förstorar upp ett problem som kanske inte änns kommer existera (vi kanske ses oså känns det inte lika bra, end of the story).


Tänker att jag har 1 månad kvar på terminen och sedan 6 veckor ledigt innan jag börjar jobba i Norge. Vill man känna efter och lära känna varandra finns det alltså ganska gott om tid till det under sommaren känns det som. Allt löser sig om man vill I guess.


Så vad vill jag och framför allt vad vill han?? Det spelar ju ingen roll om jag kommer fram till att jag nog vill ses iaf och se vad som händer om inte han vill det, men lär väl få reda på det de närmsta dagarna/veckorna antar jag. För vi kommer ju säkerligen prata mer på msn. Har redan smsat massa idag... Suck jag är fast!


Jag är bara så otålig. Jag hatar att vänta. Oavsett vad som sker i slutänden vill jag veta det nu. Antingen lägga ner och ta det eller veta om vi ska satsa. Bara veta om vi ska ses igen och kanske när så skulle jag bli lite lugnare. Hatar velandet och att inte veta nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar