14 maj 2009

För tidigt att ses igen?

Åh kan inte bestämma mig för om jag vill åka till Sthlm igen i helgen. Har min sista föreläsning på fredag och har sedan 2-3 veckors tentaplugg och det känns som att jag kan göra det var som helst. Min tanke var att kanske åka till Sthlm fre-ons nu...


Å ena sidan var jag just där och han kommer nog hit om 2 veckor, men å andra sidan längtar jag som fan efter honom och så tänker jag att om detta blir seriöst är det inte så ofta vi har chansen att ses så länge. I sommar när han är ledig jobbar jag och till hösten kommer jag ha massa att plugga och bara tid på helger etc...


Så är man samtidigt rädd för att paja något så här tidigt. Typ att man ses för mycket för snabbt... tänker att jag kan lika gärna plugga där må-ons när han är på jobbet, men å andra sidan blir jag då av med lördagen och söndagen som tentapluggsdagar. Går det dåligt i Sthlm kommer det gå ut över resterande tentaplugg. Är rädd för att han ska vara trött och ha massa att göra och att man då är grinig när man kommer hem från jobbet även om han är jätteglad för att jag är där så kan det inte slå snett om man sovit lite många dagar i rad etc etc....


Svårt val! Hade tänkt snacka med honom ikväll men han har inte vart på msn och nu är han på bio så bad honom ringa mig efter filmen så kan man iaf säga godnatt och fråga om han tänkt något mer på saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar