19 maj 2009

Allt utrett och allt är nu frid och fröjd

Nu har vi pratat i 1,5 h och rett ut alla missförstånd från igår. Det var nog kombination av att han va trött och att han inte frågade om saker han inte förstod eller ifrågasatte något och bara fick massa griller i sin skalle. Antagligen för att han bryr sig lika mycket med.


Så nu när vi snackade bad jag honom förklara vad han tänkt och trott osv så he he det kom ju fram rätt mycket som han helt fått om bakfoten.


Det känns skönt att ha rett ut allting nu och antagligen kommit varandra lite närmare också. Sa till honom nu att han ska säga ifrån och fråga mig och att jag svarar på allt så gott jag kan istället för att fantisera ihop massa så det bara blir massa missförstånd. Men nu skulle han iväg men va iaf som vanligt nu mot mig.


Gud så skönt det kändes och han förstod precis hur jag kännt mig hela dan och skämdes massa och bad om ursäkt, men jag förstod ju att han inte gjort det medvetet på nåt sätt. Inte tänkt tillräckligt långt bara. Så nedräkningen forts. Om 10 dagar är han här och jag kan hålla om honom igen. Längtar!

2 kommentarer:

  1. Härligt!En liten sak som störde mig bara:"Nyckelord: missförstånd msn sötnos utrett längtar" Var i helvete kommer msn och sötnos in som nyckelord i detta inlägg? Orden nämns inte ens!!

    SvaraRadera
  2. Ja vi sa precis godnatt nu och prata lite i telefon och allt känns som vanligt igen. Underbart! Kan forts längta efter när han kommer hit. Förlåt lite inkonsekvent kanske :P Men vi snackade på msn när vi redde ut allt :P Och han är ju min sötnos!

    SvaraRadera