11 maj 2009

Fantastisk helg! Jag är KÄR!

Inlägg 300 och det finns även annan anledning att fira. Jag är så lycklig! Har haft världens bästa helg i Sthlm! Kom precis hem! Blev att jag åkte i fredags lite på impuls då som sagt. Hitta billiga flygbiljetter.


Allt har vart perfekt hela tiden och jag är kär, galen och odräglig! Vi har inte kunnat slita oss från varandra hela helgen utan bara gått runt och lett och pussat på varandra typ :D Igår var vi och bowla på en spelhall och efter bowlingen blev det lite flipper, dansmatta, bilspel och lufthockey också. På kvällen badade vi bubbelbad ihop i deras badkar och såg på film. Idag blev det långpromenad och lite annat innan det var dags att åka.


Vill bara tiden ska gå fort så vi kan ses igen. Antagligen kommer han hit om 3 veckor och innan dess ska jag ha min tenta så har massa att göra. Det är både bra och dåligt för det kan gå ut över mina studier samtidigt som studierna kan få tiden att gå snabbare. Har redan börjat planera en del för sommaren.. Det känns bara så bra och perfekt och det är som man fyller i varandras meningar nästa. Kan inte fatta att det är 10 dagar sedan jag träffade honom. Känns som vi kännt varandra flera månader. Var hemskt att åka hem men underbart att må så bra av honom iaf! Nu ska jag sova och börja ta tag i mina studier imorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar