16 maj 2009

Wiho han är kär i mig med!!!!!!! =D

Åh jag är så lycklig och med största sannolikhet helt odräglig i andras ögon. Det är sånt här man inte kan prata om med sina singelkompisar och alla mina vänner är typ singlar *suck*


Han smsade nu och skrev att han hade snackat med sin kompis (min klasskompis) och jag frågade vad de snacka om :P Han skrev då att kompisen frågat honom om han va kär i mig så jag undrade förstås vad han svarat på det :P Nu skrev han att han hade svarat ja! Vilket jag iofs redan trodde mig veta, men iaf :D


Hmm det här inlägget låter nu som mina dagboksanteckningar från högstadiet tror jag ha ha ha.. Som sagt vi är odrägligt söta mot varandra just nu, men det kan man väl få va när man är nykär :D

6 kommentarer:

  1. Från en fjortis till en annan säger jag fan vad kul =)) Lycka till !!!

    SvaraRadera
  2. He he tack!Nu är det bara de 60 milen emellan oss som ska överkommas! :P

    SvaraRadera
  3. Ojdå ja det är ju en bit förståss =)) Ha en fin lördagskväll =)) Blir det Mello ? KRAm

    SvaraRadera
  4. Jo jag vet, men han är ju inte vem som helst när jag ändå bestämde mig för att träffa honom igen trots avståndet.Kan inte fatta att det bara är drygt 2 veckor sedan vi träffades. Känns som vi kännt varandra flera månader... Tack! ja det blir nog Mello ;-) Mina vänner vill dra med mig ut men känner att jag måste få massa pluggat imorn. Har tenta om 2 veckor och har inte fått något gjort de senaste 2 veckorna när jag bara tänkt på honom...

    SvaraRadera
  5. Aj Aj ja inget kan väl distrahera tankarna som kärlek hihi ! Lycka till med tentorna då =)

    SvaraRadera
  6. Jo jag vet så på ett sätt var det lite dumt att träffas just nu. När man är nykär och inte riktigt vet vad som ska hända etc blir det mycket tankar. Har först funderat på om jag ville satsa trots avståndet. Osäkerhet på vad han känner och hur det ska gå etc. Men på ett annat sätt lite bra när det snart är sommar och jag är ledig 8 veckor och kommer ha tid o åka till Sthlm så vi kan lära känna varandra bättre. Annars kanske det hade runnit ut i sanden lite, men vi får se

    SvaraRadera